Den privata sfären för den notoriske Johnny "Puma Silverback" Höglin. Dödligare, vassare, brutalare och bättre än nånsin...

måndag 11 januari 2010

Inget, något, allt.


Fan ska man blogga om? Har idetorka deluxe faktiskt... Blir samma om och om igen. Man tycker man har 40.000 grejer man vill & ska skriva om men då man loggar in och ska klicka så blir det blankt i skallen. Nåja, nåt skit borde man väl kirra...

Facebook. Det är skojigt på många sätt faktiskt. Och et tbra verktyg då man kanske vill ha kontakt med folk från barndomen etc, och andra som addar en. Har en bit över 600 vänner där, och det är kanske 50 allt som allt som jag addat. Folk letar upp mig och addar. Låter det divigt? Ja, må så vara men det är så det är iallafall. Det märkliga är alla dessa som addar utan att de vet vem man är egentligen. Ja, fick kontakt med barndomsfolk från Norrland iaf, det var skojigt. Härliga minnen, och mitt Team Apajävel på FB har snart slagit 400-gränsen. Seriöst det trodde jag fan aldrig.

Äsch vad boring...


Silverback - Bored, but creatively bored.

1 kommentar:

  1. Blir blankt i din skalle?! Skulle inte tro det, du om någon verkar ha full fart där hela tiden!

    Och jaa, kan väl hända att jag letade upp dig på facebook, men du är svår att låta bli ;)

    SvaraRadera

MediaCreeper

Om mig

Mitt foto
Eskilstuna, Sweden
Ja, det är jag som är Johnny "Puma" Höglin. En sak bara, ska du kommentera inläggen så se till att ha balls nog att signera med ditt riktiga namn och länk till din blogg/sida. Trött på internet-Rambos.